- Kontakt
- Serwis i naprawa
Serwis i naprawa
Serwis i naprawa
Co zrobić, jeśli zakupione u nas urządzenie przestanie prawidłowo pracować? Prosimy Cię o zastosowanie się do następujących wskazówek:
1. Napisz lub zadzwoń do nas
W pierwszej kolejności prosimy skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailem. Podczas rozmowy/korespondencji zapytamy Cię o szczegóły usterki.
Może się zdarzyć, że do przywrócenia prawidłowej pracy urządzenia wystarczy instruktaż telefoniczny lub wizyta naszego przedstawiciela i naprawa zakończy się na tym etapie.
Możesz skontaktować się z naszym się Biurem Obsługi Klienta lub Regionalnym Doradcą odpowiedzialnym za Twój region lub Specjalistą Produktowym.
- Biuro Obsługi Klienta:
T: 124234920, E: biuro(at)fmdental.pl
- Dane kontaktowe Specjalistów Produktowych znajdziesz tutaj
- Dane kontaktowe Regionalnych Doradców Handlowych
Jeśli jednak w czasie rozmowy ocenimy, iż urządzenie wymaga dokładniejszej ekspertyzy lub serwisu to poprosimy Cię o wysłanie do nas urządzenia wraz wypełnionym "Formularzem zgłoszenia serwisowego"
2. Wypełnij i wyślij "Formularz zgłoszenia serwisowego"
Prosimy Cię o wypełnienie i odesłanie do nas wypełnionego "Formularza":
- pobierz "Formularz" (dostępny w formacie PDF)
- wypełnij go na komputerze i wydrukuj wypełnioną kopię lub wydrukuj pusty "Formularz" i czytelnie, ręcznie uzupełnij wszystkie wymagane pola
- podpisz "Formularz" w odpowiednim, wskazanym miejscu
- koniecznie wyślij do nas wypełniona kopię "Formularza" wraz z urządzeniem
Dodatkowo możesz przesłać do nas "Formularz" również drogą elektroniczną:
- zrób zdjęcie lub skan wypełnionego i podpisanego "Formularza"
- plik ze zdjęciem/skanem wyślij mailem na adres: biuro(at)fmdental.pl
3. Wyślij urządzenie wraz z papierową kopią "Formularza"
Jeśli ustaliłeś już z naszym BOK, iż urządzenie ma zostać odesłane do nas, to:
- zapakuj bezpiecznie urządzenie
- koniecznie dołącz do przesyłki wydrukowany i wypełniony "Formularz"
- przesyłkę wyślij na adres:
FM Produkty Dla Stomatologii W. Feć, M. Feć Sp. J.
Ul. J. Lea 112
30-133 Kraków
Dostarczenie urządzenia bez dołączonego "Formularza zgłoszenia serwisowego" wydłuży czas oczekiwania na wstępną informację na temat naprawy urządzenia, do czasu dostarczenia "Formularza".