Serwis FM Dental w nowej odsłonie
Nowa strona internetowa dla naszych klientów oraz potencjalnych pacjentów jest już gotowa
Nowa strona internetowa dla naszych klientów oraz potencjalnych pacjentów jest już gotowa
Pod koniec września uruchomiliśmy nową stroną internetową dla naszych klientów oraz potencjalnych pacjentów. Przejrzysty i intuicyjny serwis ma ułatwić użytkownikom odnalezienie potrzebnych informacji.
Nowy serwis to całkowite odświeżenie wizerunku FM Dental w internecie. Został on zaprojektowany w celu zapewnienia wysokiego User Experience dla obecnych i przyszłych użytkowników. Naszym priorytetem było dostarczenie strony, która będzie dla nich przystępna, prosta i intuicyjna, a tym samym skutecznie zaprezentuje naszą ofertę i know how technologiczny. Projektując serwis skupiliśmy się na łatwości odnalezienia informacji i intuicyjnej komunikacji wizualnej.
Serwis zbudowany jest na platformie typu open source – WordPress. O wyborze tej platformy zdecydowały rozbudowane możliwości zarządzania contentem, łatwość późniejszej rozbudowy serwisu i jego utrzymania.
Chcieliśmy nie tylko na unowocześnić stronę, ale także poprawić jej warstwę komunikacyjną. Serwis został podzielony na dwie główne sekcje – dla profesjonalistów branży medycznej/stomatologicznej oraz dla pacjentów. Taki podział ułatwia użytkownikowi poruszanie się po serwisie oraz skraca czas poszukiwania interesujących go informacji. Sercem informacyjnym serwisu dla lekarzy są informacje o produktach, tzw. “karta produktu”, która została zaprojektowana z myślą o umożliwieniu użytkownikowi dotarcia do wszystkich potrzebnych szczegółów w łatwy i intuicyjny sposób. Karta produktu posiada również szereg nowych, interaktywnych funkcjonalności, panele mulitmedialne oraz rozbudowane, szczegółowe menu. W podobny sposób została zaprojekowana “Karta szkolenia”.
W trosce o jak najlepszy komfort użytkownika strona FM Dental powstała w oparciu o technologię RWD (Responsive Web Design). Tym samym automatycznie dopasowuje się do rozdzielczości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana.
Prace nad wdrożeniem nowego serwisu internetowego FM Dental realizowane były przez dział marketingu firmy oraz dostawców zewnętrznych.